Friday, January 21, 2011

[[ashamed with da society]] chewaahh!!! hahaa~



erm.. actually, after saya post entri saya yang sebelum nie.. saya rasa agak janggal apabila berdepan dengan kawan-kawan saya. especially yang 1 course dengan saya.. hehe.. want to know why?.. saya rasa lain macam, mungkin perasaan saya saja kot.. erm rasa macam suma org pandang rambut @ kepala saya apabila bercakap dengan saya.. huhu.. xkan laa ada ramai orang sangat baca blog beta yang seksi huduh lagi hina & jahil ini.. s0b3.. but, perhaps nie suma perasaan saya je kot.. hehe.. no offense~ i'm co0l already ^^, 




wuhuuu... agak juling mata saya ari nie yahh... haha.. sampai emosi pun boleh2 je terganggu.. kah3.. ermm.. faktor kepada kejulingan yang melanda diri beta ini adalah disebabkan menaip assignment dalam bahasa indon! serius ok!!! jangan pandang dengan sebelah mata je.. cara ejaan pun berbeza daripada bm.. wh0aa!! memang saya akui agak sengsara laa.. haha.. tp, syukur laa.. setakat nie, ada 3 m/s je lagi untuk ditaip.. esok la sambung.. hehe.. yalaa.. kunun nak cari inc0me lebih.. nahh.. ami ko~ haha.. 




baiklah.. setakat ini saja wahai orang2 kampung sekalian.. beta ingin beradu suda nie.. ayuh! kita berasmaradana ^^, ehh??

~sleepy already~
[[GuD nYteZ]]

(o,O)v


0 comments: