Wednesday, April 13, 2011

SAYA SANGAT RAJIN STUDY. SEKIAN, tQ!




haha.. rajin laa sangat!! 
rajin gilak2 tgk muvi sambil mkn kepok cap pinggan yang keras tok! hahaaaa!!

wahai mood study.. ku seru semangatmu..  di manakah dikau?..
adoii~!! x sedar2 lagi ke cik eva oiii~ ari isnin nie dah nak exam.. paper sejarah lagi tue.. ko ingat sng ke nak m'goreng kalo x study? huhu..

tolong laa marah saya!! munyit! cobo ko anok ku lok.. huhu.. beri kesedaran ckit an ku tok.. huhu.. 
tapi, apa2 pun.. sem tk.. ku lbh awal cuti dr ko munyit! hahahaa!!
puas hati ku~!! hurmm.. ku dah madah lok, karma really exist ok! hahaa.. padan muka! uwekk~!!

||1 MAY|| 

ohh~!!! x sabar nak menghirup udara swk~ hahaa.. 
lama dah x mkn laksa swk.. ohhh~!!! hehe.. rinduuuuu my family! rinduuuu juga dengan munyit peliharaan saya itu! haha..
walaupun saya bakal menjadi amah indon selama 4 bulan lebih 
saya rela ok!! biarlah saya makin gems~ ka cuti nie nanti, saya x peduli! x sabar mo balik sudaaaa.. uwaaarghh!!!

-tapi-
.
.
.
.
exam pun x lagi
.
.
.
.
study pun apatah lagi!
.
.
soooo.. x reti2 lagi ke cik eva oii?.. huhu..

♥ START STUDY LAAA 



||kiut nyaa anak i nie||

yeahhh~!!! gambate mama!! hahaa






♥ || HEPI BIRTHDAY MDM.LUITA || ♥

♥ 14 APRIL 1963 


hepi birthday to my beloved mom
waahhh~ dah masuk tahun kedua xdapat wish depan mak.. T,T sob3.. xpala.. dapat nyanyi and wish dalam tepon pun jadi laa.. hehee.. walaupun sora x berapa merdu.. yang penting my mom cakap merdu laa jugak bagi dia.. hahaa.. adoiii~!!!

sempena birthday my mom nie.. xda benda yang saya dapat bagi.. xda duit pun nak belikan barang @ nak kuar makan2 ka.. huhu.. dah hujung2 sem nie, sah2 memang laa duit 'PAMA' yang digunakan untuk meneruskan baki2 kehidupan semester 4 nie... hahaa... sooooo, hanya ucapan yang dapat disampaikan.. xpa.. tunggu beta bekerja nanti kita g shop'g sepuas hati k.. hahaa..

mak, i just want you to know that i really love you and i really grateful to have such a loving, caring & nice mom like you.. mungkin dulu saya pernah buat mak sedih pada zaman jahilliyah saya dulu2.. besalaa.. ank dara baru meningkat remaja time f3
(kena tangkap b'kapel and b'laku mogokan selama seminggu) hahaa.. yaahhh~ i noe, saya sangat disayangi, jadi mereka xnak laa saya terjebak dan hanyut dalam cinta monyet.. tapi, skg saya dah pun ada monyet peliharaan saya sendiri nun jauh d kg.meranek.. hahaaa 

tQ mak sebab dah ajar saya membaca & menulis time kecik2 dulu.. beliau inilah guru pertama dalam hidup saya.. hehe.. masuk2 tadika dah khatam suma.. hehe.. ingat lagi, dulu sebelum tdo.. mak saya akan bacakan story book untuk saya.. lama2 bila dah faham bahasa london nie.. saya yang baca and my mom pulak yang tetdo.. haha.. but, thankz to my mom.. dari dia laa sy reti membaca & bercakap dalam bahasa london nie.. hehee..

ohh~!! tQ juga mak sebab rajin gilaa memasak.. walaupun anak perempuan tunggal dia nie belum mahir sangat memasak, tapi saya sangat rajin membasuh pinggan ok! hahaa.. time sakit, beliau inilah yang menjaga saya, hulur ubat kat saya.. sebab 1 perangai saya time sakit.. saya akan jadi manja semacam.. harus dilayan bak puteri.. chewahh~!! haha.. nie laa akibatnya kalau anda laa satu2nya anak perempuan dalam familiy.. hahaaa.. tue laa kalo kena sengugut yg teruk time kt cnie, mmg terus t'igt dgn my mom.. nasib laa saya bukan jenis yang tiap2 bulan sengugut.. huhu..

ishh.. ntah laa nak cakap apa lagi.. x sabar nak tunggu bulan depan.. ohhh~!!! rindu dengan sarawak! rindu dengan desa ilmu! rindu dengan mak, daddy, my bro! uwaa.. wahai masa, cpt2 laa berlalu ok rindu juga nak ngedate dengan munyit peliharaan saya tue.. haha.. ehem3~ ehh? merapu suda~

bah.. ngantok dah niee.. idea pun kurenk dah nie.. nak mimpi yang indah2 dulu.. nak mimpi kawen dengan anak orang kaya.. hahaaa.. 


::miss both of them::

p/s: adoiii~!! saya x pandai laa nak tulis entry yang menyentuh perasaan kaa.. huhu.. jadi, tulis ikut hati & perasaan m'ikut kepala beta yang sot2 ini.. hehe.. 

can you feel the love tonight?!! mmuuaahh~


Tuesday, April 12, 2011

DATIN GHAIRAH (O,o)~~Y

whoaaa!! sebuah tajuk filem yang sangat ahh~papp! hahaa..
adoii.. mmg boleh mendatangkan kontroversi laa tajuk filem nie.. dari trailer filem nie, saya pun masih xdapat agak mcm mana jalan cerita nie.. adakah heroin filem nie asyik ghairah ka apa.. haha.. 
but, one thing for sure.. MARIA FARIDA is sooo damn gorjes!! huhu

fuh! body masih maintain, cantik.. auuww~!! mmg cantik la..
dan mmg sedia maklum, beliau nie mmg berani laa untuk berlakon dalam adegan yang seksi2.. hehe.. 

tapi.. yalaa.. kalo ikutkan saya, trailer filem nie mcm xda faktor penarik pulak.. hehe.. xtau laa kalo ada yang tertarik ke nak tengok kot2 ada adegan2 panas dari datin ghairah kita nie.. hehe.. 



-maintain muda- =,=


-body mcm anak dara- fuhh~

:: jum tengok trailer filem ini:: hahaa~